BEKIJK DE VIDEO:

BLA BLA BLA BLADEN

"Ik wil wel een interview met prinses Beatrix..."


Ondernemers Francisco Elson (Flexpower) en Anton Filippo (LBP) komen uit andere branches. Toch hebben ze allebei een eigen digizine. Waarom? Bekijk de video!


Wanneer je een video plaatst bij een tekst bereik je gemiddeld 13x meer views dan met een kale tekst.


Er worden zo'n 1000 video's per minuut gedeeld op social media. Met video's bereik je ook een doelgroep, die door traditionele media lastig bereikt wordt: jongeren!


Een tekst kun je makkelijk scannen op voor jou relevante informatie. Dat gaat lastiger in een video. Gebruik daarom goede hashtags om de inhoud van je video te showen.


Maak je video niet ellenlang. Informeer je doelgroep liever in korte, snelle vids. Een goede regel is: zolang het leuk is... en die grens ligt opvallend vaak tussen de twee-drie minuten!


In een digizine inspireer, informeer en bind je klanten. Dit kan met tekst en fotografie, maar ook met bewegend beeld: video en animatie. Dit in tegenstelling tot nieuwsbrieven zoals Mailchimp.